+380 (96) 788-00-00 +380 (93) 788-00-00

Обмін та повернення

З огляду на специфіку нашого товару, ми вирішили продовжити дії ст.9 «Закону про захист прав споживачів» до 14 днів.
Тепер ви можете повернути або обміняти товар у нашій мережі протягом 14 днів без вказівки причини, якщо: 
  • товар не використовувався, зберіг товарний вигляд, пломби, ярлики, плівки; 
  • збережена упаковка, документація у товарному вигляді; 
  • присутня гарантійний талон. 
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, можливо: 
  • придбати будь-який інший товар, наявний; 
  • здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж; 
  • здійснити повернення грошей у розмірі вартості повернутого товару (послуги транспортної компанії не оплачуються); 
Обмін або повернення товару неналежної якості здійснюється лише за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені. 
Обмін і повернення товару здійснюється в тому ж магазині, в якому відбувалася покупка.

Обмін або повернення для покупців з регіонів

Для обміну або повернення товару, покупцям з регіонів необхідно:
  • На окремому аркуші вказати: ПІБ, місто, контактний телефон, причину повернення або обміну та вкласти його разом із гарантійним талоном у посилку з товаром;
  • У разі повернення товару вкласти заповнену заяву;
  • Надійно запакувати товар, що пересилається, для виключення його пошкодження на перевізнику;
  • Вислати посилку на відділення "Нова Пошта", склад №26 (Черкаси).
Форма оплати доставки*: безготівкова
Зворотня доставка грошей: не вказувати!
Страхова вартість: повна вартість товару, що пересилається
 *Зверніть увагу! Пересилання товару за рахунок компанії "BACAR" провадиться тільки якщо з моменту купівлі товару не минуло 14 днів або якщо вага посилки перевищує вагу 5 кг. Інші посилки, які не підпадають під ці випадки, будуть отримані лише якщо посилка була відправлена за рахунок відправника. Заборонено надсилати товар: у неповній комплектації; у нерідній упаковці; у рідному, але пошкодженому або обклеєному скотчем упаковці. Товар повинен бути у такому вигляді та в такій комплектації, як при початковому отриманні Вами. Будьте уважні під час заповнення реквізитів відправки. Якщо реквізити будуть вказані неправильно, ми не зможемо отримати Вашу посилку. 
  1. Обов'язково повідомити номер декларації за телефоном +380967880000
  2. Після отримання нами товару з Вами зв'яжеться наш менеджер і обговорить обмін товару або повернення грошей за повернутий товар.