З огляду на специфіку нашого товару, ми вирішили продовжити дії ст.9 «Закону про захист прав споживачів» до 14 днів.
Тепер ви можете повернути або обміняти товар у нашій мережі протягом 14 днів без вказівки причини, якщо:
- товар не використовувався, зберіг товарний вигляд, пломби, ярлики, плівки;
- збережена упаковка, документація у товарному вигляді;
- присутня гарантійний талон.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, можливо:
- придбати будь-який інший товар, наявний;
- здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж;
- здійснити повернення грошей у розмірі вартості повернутого товару (послуги транспортної компанії не оплачуються);
Обмін або повернення товару неналежної якості здійснюється лише за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.
Обмін і повернення товару здійснюється в тому ж магазині, в якому відбувалася покупка.
Обмін або повернення для покупців з регіонів
Для обміну або повернення товару, покупцям з регіонів необхідно:
- На окремому аркуші вказати: ПІБ, місто, контактний телефон, причину повернення або обміну та вкласти його разом із гарантійним талоном у посилку з товаром;
- У разі повернення товару вкласти заповнену заяву;
- Надійно запакувати товар, що пересилається, для виключення його пошкодження на перевізнику;
- Вислати посилку на відділення "Нова Пошта", склад №26 (Черкаси).
Форма оплати доставки*: безготівкова
Зворотня доставка грошей: не вказувати!
Страхова вартість: повна вартість товару, що пересилається
*Зверніть увагу! Пересилання товару за рахунок компанії "BACAR" провадиться тільки якщо з моменту купівлі товару не минуло 14 днів або якщо вага посилки перевищує вагу 5 кг. Інші посилки, які не підпадають під ці випадки, будуть отримані лише якщо посилка була відправлена за рахунок відправника. Заборонено надсилати товар: у неповній комплектації; у нерідній упаковці; у рідному, але пошкодженому або обклеєному скотчем упаковці. Товар повинен бути у такому вигляді та в такій комплектації, як при початковому отриманні Вами. Будьте уважні під час заповнення реквізитів відправки. Якщо реквізити будуть вказані неправильно, ми не зможемо отримати Вашу посилку.
- Обов'язково повідомити номер декларації за телефоном +380967880000
- Після отримання нами товару з Вами зв'яжеться наш менеджер і обговорить обмін товару або повернення грошей за повернутий товар.